PROGRAM MENDEKATI RAKYAT

pamplet

15 Responses

  1. YB, banyakkan program seperti ni ya…..walapun kami tahu YB sibuk sebagai exco

  2. YB luangkanlah masa sesekali untuk baca khutbah di surau AL-Ikhlas Bandar Sungai Buaya, Rawang. Sepanjang lepas pilihanraya ni, tak ada seorangpun pemimpin pakatan rakyat yang datang ke sini, YB BN dah datang dah, siap singgah sholat Asar kat surau ni. Janganlah malukan kami yang setia menyokong pakatan rakyat ni.

  3. Alhamdulillah syukur ada program sebegini..

  4. Minta tolong YB jenguk2 sekitar Kawasan Gombak Utara & diminta YB membuat program dibawah JawatanKuasa Penduduk & JKKKK itu lagi efficient

  5. YB tidak boleh berharap Pada MTD sahaja ..wakilnya pun tidak pernah nampak muka dan penyelarasan zon macam hampeh..

  6. tak betul statement cheng ho,saya jugak ajk MTD ,kami selalu turun ke gombak utara,Dato pun memberi perhatian lebih pada Gombak utara berbanding tempat lain,takkan setiap kali nak turun kena call cheng ho,bagi no contact la senang kami hubungi bila kami nak turun,jgn buat statement melulu krn sikap ginilah jatuhnya kerajaan Pakatan Rakyat Perak………

  7. Saudara Tukul Besi.. saya ada persoalan kalau wakil ataupun Ajk MTD macam saudara yang turun disesuatu kawasan itu pihak saudara akan menghubungi pihak mana?cuba ingin tahu..satu lagu cara saudara menjawab komen si cheng ho pun agak melulu juga.

  8. saudara tawfiq, mestilah pihak mtd menghubungi ketua zon samada Hj Latif,Hj Rani,abg wan atau penghulu samada Hj Yunus Sg Pusu atau Hj Said Gombak Utara di kaw tu.tanyalah mereka ….
    cuba saudara baca statement cheng ho

    ( tidak boleh berharap Pada MTD ..wakilnya pun tidak pernah nampak muka dan penyelarasan zon macam hampeh……)

    inilah dikatakan statement melulu tanpa usul periksa

  9. Saudara Tukul besi anda boleh bertanya dengan Hj.Yunus & Mohd Said apa berlaku sekarang..call direct dengan Hj.Yunus sekarang apa yang Hj.Latiff & Abg Wan telah buat?ini bukan tuduhan melulu.. lagi nak menghancur PAKATAN RAKYAT adalah.!minta jasa baik saudara sila hubungi Hj.Yunus apa permasalahan yang telah berlaku ataupun Mohd Said apa yang telah berlaku..tuduh ke tidak tuduh apa penyelarasan zon buat?saya masih banyak point lagi nak tulis lebih lebih lagi nanti orang baca malu…siapa yang akan dipersalahkan?
    jangan jawab apa yang orang komen dengan melulu..ok bye Adios

  10. saudara tukul besi,saya minta maaflah jika anda tersinggung apa yang saya tulis sebenarnya apa yang ditulis oleh saudara tawfiq banyak benarnya,banyak perkara dan program yang YB buat banyak yang tidak sampai kemasyarakat setempat,sedangkan kami ingin melihat program ataupun aktiviti aktiviti yang dijalankan oleh Pakatan Rakyat ini berjaya, dan akhirnya masyarakat, khususnya ditempat kami lama kelamaan mereka akan dapat menerima Kerajaan Pakatan Rakyat ,cara pengendalian yang Penyelarasan Zon lakukan ditempat kami ramai masyarakat yang tidak berpuashati dan ada juga yang keliru,cadangan dari saya lebih baik dimasa akan datang mana program yang melibatkan PR terus melalui Jawatankuasa Penduduk ataupun JKKK ini disebabkan masyarakat lebih mengetahui dua badan ini.sekian akhir kata yang baik datangnya dari Allah yang maha pencipta yang buruk datangnya dari kita sebagai hamba.

  11. saudara tawfiq dan cheng ho, terima kasih la diatas info2 yg diberikan,insyaallah kami di pihak MTD akan cuba memperbaiki dari masa ke semasa.Bantu lah kami dlm melaksanakan amanah yg diberikan oleh Allah s.w.t ini.Kekadang tak mampu dilaksanakan tanpa sokongan dan dokongan drp ahli2 semua.allahuakbar……

  12. Terimakasih diucapkan kepada saudara yang akan cuba memperbaiki keadaan Alhamdulillah,apa yang saya komen itu adalah untuk membantu memperkukuhkan PR terutamanya YB Dato’Hassan banyak fitnah yang timbul terhadap beliau, mungkin juga pihak MTD tidak tahu apa yang berlaku disini Saya salah seorang penduduk Sg.Pusu amat kecewa apa yang telah terjadi baru baru ini semua AJK JKKK meletak Jawatan, yang peliknya yang menghantar surat letak jawatan itu ketua Zon & Abg Wan ke pejabat penghulu diharap Pihak MTD
    menyiasat perkara ini.banyak boleh didedahkan perangai 2 orang ini ramai orang kampung sudah tahu.ini bukannya fitnah tetapi inilah yang boleh menghancurkan Pakatan Rakyat dan dan membuat masyarakat marah dengan pihak saudara.sedangkan saya adalah penyokong Parti Pas seumur hidup & bertungkus lumus di zaman Baharin Othman menjadi Calon ditahun 1990 jika saudara ingin maklumat lanjut sila beri email add saudara..hendak tulis banyak tidak bagus pula..melalui email saya boleh ceritakan segalanya selama hampir setahun kita memerintah,sekian Wallah’ualam

  13. saya nak cadangkan YB wujudkan satu skuad bergerak ala-ala skuad perodua era.ambil pekerja yang ada ijazah ekonomi seorang,pakar agama seorang dan pegawai sumber manusia.skuad ini akan meronda di seluruh dun YB dan membantu segala permasalahan yang ada.bagila jadual ronda.adakan satu borang dan YB boleh tengok dan insyaAllah menyelesaikannya.bagi masalah yang boleh diatasi pegawai tersebut dari segi khidmat nasihat boleh bagi terus secara percuma.saya rasa kosnya tak mahal sangat.sebuah van dan carila peruntukan untuk bayar gaji.kalau ada nak jadi pegawai sukarelawan lagi bagus.jadi sukarelawan ni boleh diberi pilihan waktu yang sesuai untuk mereka.pegawai ni mesti ada kelulusan yang boleh membantu cam undang2 ke pape jela.dan kalau tak salah adakan tabung derma untuk tampung sikit2 kos skuad ni selebihnya YB mintakla kerajaan selangor.insyaAllah cara ni berkesan dapat membantu orang yang takde pengangkutan ke pusat khidmat rakyat dan lebih cepat

  14. Terimakasih Tukul Besi

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: