MAJLIS HIMPUNAN RAKYAT & PENJELASAN ISU-ISU SEMASA NEGERI SELANGOR

MAJLIS HIMPUNAN RAKYAT & PENJELASAN ISU-ISU SEMASA NEGERI SELANGOR
Oleh Barisan Exco Kerajaan Negeri Selangor
– Dr Hj Hassan Ali
– Hj Yaakob Sapari
– Saudara Ronnie Liu
– Dr Xavier Jayakumar

– Serta ucapan khas Ahli Parlimen Shah Alam, Hj Khalid Samad

Sabtu 19-April-2008
Dewan MBSA Taman TTDI Jaya, Shah Alam (lokasi di hadapan Masjid TTDI Jaya)
Majlis dimulakan dengan Kulliyyah Maghrib

oleh Ustaz Solehin Mukhyi, Ketua Pemuda PAS Negeri Selangor.

5 Responses

  1. Bagus program tu..tapi YB Dato’ jangan pulak berceramah janji itu…janji ini…banyak sangat janji dah… yang lepas belum tunai lagi…esp di gombak setia….

  2. penghinidesa.. janji2 dato tu kite tnggu dn kasi masa skit kt dia sbb skrg terlalu awal kite nk dapat sume tp kalu dah setahun dua maseh x dpt maka hak kite utk ‘marah’

  3. Sokong mtdbc :

    Sebab masih awal lagi dan mungkin Dato’ sedang mengatur tenaga kerja bagi melunaskan janji. Jangan jadi macam Pak lah janji nak ambil tindakan ke atas 18 orang hi-profil yg rasuah…hanya 2,3 ekor aje…mana yang lain..(statement Pak lah dari tahun 2004 – dah hampir 5 tahun)…ini belum lagi dgn isu politik wang..murtad..dll.

  4. Dah tanggungjawab…mestilah kena ke hulu ke hilir…jgn awal2 ja…mtdbc mcm pernah jd YB pulak! ke mtdbc keje kat BPR?? jgn sebarang cakap! aku tau korang ahli2 pas dpt maklumat dr ketua2 korang yg buat cerita!

  5. matblues- lu cite ape ni? baca la statemen aku tu btul2.. ttibe je ko ckp aku keje yb la bpr la, apara ko ni..
    tp klu sebut bpr mesti bekenaan rasuah, klu sebut rasuah mesti terbayang pak lah dn sume pemimpin2 umno/bn, btul x matblues??
    sebab pemimpin pas x penah ada kes rasuah, klu ada kes rasuah wlopun rm5 sekalipun tntu media2 bengong kerajaan akan belasah kow2 hari2 kan..
    kelantan tu berpuluh tahun pas pegang penah dengar pemimpin pas makan rasuah?? x macam pak lah & geng, hancusss.
    apela ko ni mat blues x reti2 lg yg mana batil, ko ni umur tadika ka

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: